Klacht Aircotop.nl: Besteld 1+1 gratis aircotop, ontvangen 1 beschadigde/niet werkende aircotop, geen actie van bedrijf
Details
Klacht
1+1 gratis product aircotop cooler besteld eind juni. Pas ruim een maand later 1 product ontvangen wat volledig beschadigd is. Volgens bedrijf had ik een code moeten invoeren voor gratis product bij bestellen. Dit werd overigens bij de bestelling plaatsen nergens aangegeven. Ook heb ik een e-mail met bevestiging dat mijn zending 1+1 product zou bevatten. Volgens het bedrijf kan ik het beschadigde product terugsturen naar China op eigen kosten. Ik heb het op een Nederlandse website besteld. Ik wil niets naar China terugsturen want daar heb ik het niet besteld. Ik heb het bedrijf op de hoogte gebracht dat ik mijn geld terug wil en dat ik bereid ben zonder extra eigen kosten het kapotte product terug te sturen.Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug en ik ben bereid zonder eigen extra kosten het kapotte product terug te sturen (ik heb het bedrijf daarvan meteen op de hoogte gebracht toen ik het product ontving).- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.