Klacht Aireka: In gebreke blijven van verlenen overnachtingsfaciliteiten in Nelson Canada.

Peter

-Op 26 juli was er een foutieve boeking voor de Dancing Bear in Nelson Canada. Daar liep het echter significant mis. Toen wij daar om 16.30 aankwamen meldde de “manager” van dit hostel dat ze niets voor ons kon doen, en ons alleen kon herbergen voor de volgende zondagavond. Uiteraard gingen we niet op dit voorstel in; er waren immers niet 1, maar 2 aansluitende overnachtingen op elk adres besproken en afgerekend. Er werd op ons aandringen telefonisch contact gezocht met de agent van Go Canada in Canada. De manager kwam niet van haar stoel af, de muziek bleef op vol volume spelen, en iemand anders achter de balie ging gewoon door met eten. Van de kant van de Dancing Bear werd het initiatief voor een oplossing voor dit probleem volledig in onze handen gelegd.

De werkelijke kosten voor 1 september 2014 op rekeningnummer ... (verplaatst naar privegedeelte) t.n.v. ... (verplaatst naar het privegedeelte) dienen vergoed te worden. Dit komt neer op ongeveer 220 euro.
We konden redelijkerwijs niet goedkoper boeken.

Wij vinden dat Aireka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aireka?