Klacht Airforce: Jas na 1 wasbeurt verkleurd.

Klachtnummer
# 408326
Gebruiker
Anne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Oktober 2018, een nieuwe Airforce winterjas gekocht. Bijna 300 euro, maar kwaliteit denk je dan. In maart 2019 de jas gewassen op 30 graden, staat ook in het label, na drogen in de kast voor de lente en zomer. In Oktober 2019 de jas weer aangetrokken. Bleek hij volledig verkleurd te zijn. Zichtbaar als de zon er op schijnt. Dus maar een maand of 5 plezier van zo'n dure jas. De winkel heeft foto's gestuurd naar Airforce,, maar die willen niks. Zeggen dat de jas eerst ingespraid moet worden? Heb nu 80 euro korting gekregen op een nieuwe Airforce jas (nu voor 200 euro) van de winkel. Ik baal er ontzetten van. Wat een geld. Slecht van Airforce en hou mijn hart vast, als mijn nieuwe jas weer gewassen moet worden.

De oplossing

Geld terug van die 1e Airforce jas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airforce hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airforce?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen