Klacht Airforce: Slechte Kwaliteit

Su

Geachte Airforce,
In November heb ik een jas van u bij de Skihut te Den Haag gekocht. Na nog geen maand de jas te hebben gedragen begint de jas op vier plekken aan de binnenzijde te rullen.
Ik heb eerst een mail naar u klantenservice gestuurd waarop ik tot op heden geen antwoord op heb gekregen. Vervolgens heb ik de jas naar de Skihut gebracht en zij hebben mijn klacht serieus genomen en zouden dit met u verder afhandelen.

Na 6 weken heb ik dan eindelijk bericht gekregen en het antwoord van u luide: het rullen is ontstaan door het schuren met een andere stof! Daar moet ik het mee doen.

Ik heb de jas amper gedragen want het wasniet koud in nov/dec en het enigste wat ik draai is katoenen kleding.
Ik vind het ronduit een slechte zaak dat ik een jas aanschaf van 280 euro, voor dit geld mag je wel kwaliteit verwachten en/of service. 6 weken zonder winterjas gezeten en dan makkelijk de schuld bij mij neerleggen.

Ik zou graag willen dat ze mijn klacht serieus nemen. Zou graag willen dat de stof wordt vervangen of een nieuwe jas of mijn geld terug.

Wij vinden dat Airforce hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airforce?