Klacht Airforce: Slijtage, gaatjes, vervalende jas, slechte service vanuit airforce

Klachtnummer
# 437278
Gebruiker
Daizer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte kwaliteit jas, slijtage al zichtbaar binnen een jaar, gaatjes vallen in de mauwen, is helemaal vervaalt en lelijk geworden. En dat voor een jas van €300,-!! Als je klantenservice hierover belt krijg je te horen dat slijtage erbij hoort! Bijzonder! En zeker als je zoveel geld vraagt voor een jas, dan mag je toch wel kwaliteit en service verwachten!

De oplossing

Met een tegemoetkoming komen, bijvoorbeeld een nieuwe jas (met betere kwaliteit als deze die ik nu heb) of me geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airforce hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airforce?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen