Klacht Airforce: Stiksel laat los doordat er te dicht op de rand gestikt is

# 196358
E.Visser

Mijn Airforcejas heeft op twee plaatsen naden die loslaten omdat de stof te dicht op de rand gestikt is. Ik heb daarover een klacht gestuurd naar Airforce waar ik de jas direct van gekocht heb. Daar heb ik helemaal geen reactie op gekregen. Pas nadat ik een e-mail naar de Airforce webshop heb gestuurd, stuurde Robert Eggermont van Sales Airforce mij een reactie die wemelde van de taalfouten en niet duidelijk was over wat een reparatie zou kosten, maar wel dat er kosten aan verbonden zijn, omdat de garantietermijn van een jaar net 1,5 maand verstreken was. Ik ben het er niet mee eens dat ik moet betalen voor deze reparatie. Het is gewoon een fout in het product, wat het product ondeugdelijk maakt. Daarop is een garantietermijn van een jaar niet van toepassing. Verder is de jas natuurlijk geen jaar gebruikt, want de hele zomer is het daar veel te warm voor.

Ik wil dat de reparatie door Airforce wordt uitgevoerd zonder dat ik daarvoor hoef te betalen. Ik hoop ook dat ik in het vervolg in correct Nederlands een reactie krijg en dat daaruit dan ook duidelijk blijkt wat ik moet doen om mijn jas gerepareerd te krijgen.

Wij vinden dat Airforce hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airforce?