Klacht Airforce: Winterjas na 4 maanden dragen lelijk verkleurd/vaal geworden

Klachtnummer
# 133815
Gebruiker
Sandra Plug
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar heeft mijn dochter, na lang wikken en wegen en sparen, een winterjas van air force gekocht twv €249,-. Na ongeveer 4 maanden te hebben gedragen is hij in het voorjaar na het wassen de kast in gegaan. Twee weken geleden er weer uit gehaald omdat het kouder werd. Nu blijkt de jas heel raar verkleurd te zijn/ vaal geworden. Er mee terug gegaan naar de winkel, key of life in zaandam, en daar zagen ze het ook. De jas is vervolgens naar airforce opgestuurd. Daarna werd er door de winkel gebeld met de vraag of de jas in de zon heeft gehangen of buiten een kast dat hij daardoor zou zijn verkleurd. Dit is niet het geval dus dat vertelde ik ook. Weer zou dit worden doorgeven aan airforce. Zij hebben dit bekeken en vinden dat ze hier niets mee kunnen/ willen doen. Ik heb de jas nu weer opgehaald maar baal ontzettend, vind dit niet kunnen. Zeker als je bedenkt hoe duur de jas is geweest.

De oplossing

Vergoeden van de jas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airforce hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airforce?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen