Klacht Airhelp: Airhelp belooft een service echter maken ze deze service totaal niet waar!

# 391915
Dirk-Jan

Wij hadden vertraging met onze vlucht op 15 Juli. Wij dachten dat we geld terug zouden krijgen en vonden het handig om dit via airhelp te regelen. Het doel van airhelp is dat je 25 % betaalt van je totale claim voor een goede service. Echter ze hebben het bij ons volledig verpest. We waren met zijn 3en. Ik en een andere vriend hebben uiteindelijk maar via tui dat formulier direct ingevuld zodat we ons geld sneller kregen. Wij hadden dit dus ook binnen 5 dagen zelf geregeld en dat was helemaal prima. Onze 3e persoon had echter airhelp dit zelf laten regelen maar dit invullen van 1 formulier hebben ze op magische wijze helemaal verkeerd gedaan. We zitten nu al ruim 2 maanden contact persoon tussen Tui en airhelp te spelen omdat niemand weet waar het geld is. Ondertussen zitten er tientallen uren aan werk in en onthoud dat je in ons geval 100 euro per persoon betaalt voor deze service en nu alsnog alles zelf geregeld hebt. Ik en mijn vriend zelf het formulier ingevuld en zelf ook het geld ontvangen en voor de andere vriend moeten we het zelf regelen omdat blijkbaar airhelp niet instaat in een formulier zonder fouten in te leveren.
Oh en om het nog beter te maken moeten ik en die vriend NU die 100 euro aan ze overmaken waar ze niks voor gedaan hebben terwijl ze het geld van die andere vriend nog niet geregeld hebben. Krijgen een dreigmail dat we dit aan ze verplicht zijn etc.
25% service kosten betalen zonder ook maar een enkele service te krijgen. Als we geweten hadden dat het zo makkelijk is en die laatste vriend dat formulier ook zelf had ingevuld zonder airhelp waren we nu niet 2 maanden bezig geweest met iedereen bellen en hadden we nog 300 euro extra gehad. Voor de laatste keer, hoe durf je 25% te vragen voor een service als die service zo extreem slecht is?

Geld van onze 3e persoon op zijn rekening en er moet naar die servicekosten gekeken worden want 25% slaat nergens op na al dit gezeur.

Wij vinden dat Airhelp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airhelp?