Klacht Airhelp: Ze doen hun werk niet, als het iets moeilijker is doen ze het niet

Klachtnummer
# 600142
Gebruiker
klant klacht
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bad experience, they only do the easy claims (which you can do yourself simply) and reject the ones they have to work for.
Had a flight with KLM from london to amsterdam, KLM cancelled flight (and offered one 4 hours later), so did bought myself a new ticket with British Airways flight departing at exactly the same time from london to amsterdam.
asked airhelp to claim the eur 250 which one should receive by eu law for flights delay of more than 3 hours.
they asked klm and klm said cancellation was due to bad weather so no pay out. and amazingly Airhelp accepted this so said to us no payment.
however i showed that i flew at exactly the same time from london to amsterdam, and the weather was great.
airhelp did nothing at all.
amazing that this company exists

Gewenste oplossing

de eur 250 bij klm claimen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airhelp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airhelp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen