Opgelost door Airmilesshop.nl: Airmileshop zegt bij het afrekenen dat mijn saldo te laag is, terwijl ik genoeg saldo heb.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 335203
Gebruiker
iris
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb 53460 airmiles. Ik wil ze heel graag inwisselen, maar zelfs bij een bedrag van 39000 airmiles, zegt de site dat mijn saldo te laag is???? Ik heb dit probleem nu al weken. Ik probeer het telkens opnieuw, maar dit probleem blijft doorgaan. Aangezien alles morgen verloopt, begin ik me nu wel heel erg te irriteren.

Gewenste oplossing

Oplossen dat ik wel genoeg saldo heb
Geboden oplossing
Ik heb mijn Airmiles teruggestort gekregen!
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    iris
    Datum
    Nog steeds geen gehoor???
  2. Auteur
    Airmilesshop.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Airmilesshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen