Klacht Airmilesshop.nl: Airmilespas geblokkeerd voor korting.

J.de Vries

Op 2 april 2017 had Praxis een Airmilesactie op potgrond. Per zak van 3,89 voor 0,99 met 400 airmiles bijbetalen. Bij de kassa werd aangegeven dat mijn kaart geblokkeerd was. Ook de kaart van mijn vrouw was geblokkeerd. De fout lag niet bij Praxis en de cassiere zei ook dat meerdere klanten die dag problemen hadden met hun pas. Dus ik moest de reguliere prijs betalen, een verschil van 17,40 euro meer voor totaal 6 zakken.
Maar bij het betalen accepteerde de scan de airmileskaart van mijn vrouw wel.
En bij het tanken werd mijn pas ook geaccepteerd.
Na een klacht naar Airmiles werd gezegd dat de passen beide als vermist/gestolen waren opgegeven en daarom geblokkeerd waren. Maar op hun site wordt in dat geval automatisch een nieuwe pas toegestuurd. En dat is nooit gebeurd.
Ik heb de Partnerdesk (klantenservice) van airmiles verzocht om de korting van 17.40 euro aan mij te betalen, de blokkeringen op te heffen of alsnog nieuwe kaarten te sturen. Daar wilden ze niet aan meewerken.

Betaling van de gemiste korting van 17,40 euro
Opheffen blokkades van de beide passen
Danwel toesturen van nieuwe passen zonder dat ik dat op hun website moet doen.

Airmilesshop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Airmilesshop.nl?