Klacht Airmilesshop.nl: Airmilesshop al langere tijd niet bereikbaar.

Liesje0101

De Airmilesshop is al langere tijd niet bereikbaar, terwijl er anderszijds door Airmiles blijvend wordt aangekondigd dat de gespaarde Airmiles per 1 november a.s. gaan vervallen.
Gezien het aantal klachten hierover (terug te vinden op internet) bestaat dit probleem al langere tijd, terwijl de termijn waarop de miles gaan vervallen hier niet op wordt aangepast. Zeer klantonvriendelijk en zeker niet service-gericht!

OPLOSSING: allereerst ervoor zorgen dat de site c.q. de Airmilesshop weer bereikbaar is om te kunnen bestellen.
En als dit niet op tijd lukt (en daar lijkt het toch ernstig op gezien de langere periode dat dit probleem al voortduurt) in ieder geval de termijn waarop de airmiles ingewisseld kunnen worden ruimschoots verlengen.

Het kan niet zo zijn dat Airmiles richting de gebruikers wil continueren dat enerzijds de shop niet bereikbaar is, terwijl ze anderzijds blijft aankondigen dat de inwisseltermijn per 1 november a.s. gaat vervallen.

Allereerst ervoor zorgen dat de site c.q. de Airmilesshop weer bereikbaar is om te kunnen bestellen.

Airmilesshop.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Airmilesshop.nl?