Opgelost door Airmilesshop.nl: Bestel-/leverdatum Airmilesprodukten onbekend

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 325014
Gebruiker
J.E. Manuhutu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op wo 26/09/2018 zijn bestelde Airmilesprodukten telefonisch genoteerd door de Helpdesk van Airmilesshop na een eerder gedeponeerde klacht via Klachtenkompas. De bestel-en leverdatum van de Airmilesprodukten op het huisadres van ondergetekende is nog steeds onbekend.

De oplossing

De bestel- en leverdatum van Airmilesprodukten via mijn verstrekte E-mailadres aan ondergetekende bekend maken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.E. Manuhutu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Airmilesshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen