Klacht Airmilesshop.nl: Besteld uit de folder niet leverbaar

Klachtnummer
# 84572
Gebruiker
Benedict
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het bestellen van een Lego bouwdoos welke in een speciale sinterklaas mail van de Airmileshop gestuurd was als een Miles only aanbieding heb ik binnen 2 uur na het verschijnen van de mail de lego bouw doos,
bestelling ging goed moest nog iets van 6 euro aan verzending kosten betalen nadat ik dit gedaan had kreeg ik een mail dat de bestelling ontvangen was en dat ik binnen een week de bestelling kom verwachten.
na een week kreeg ik een vage mail dat een gedeelte of de hele bestelling niet leverbaar is en dat ik alle airmiles terug gestoord krijg.
Na een mail via de contact pagina (op de mail wordt niet gereageerd) krijg ik een standaard mailtje terug dat ze zich aan de levering voorwaarde houden. Met andere woorden je hebt Pech. Nu heb ik in een mailtje weer om opheldering gevraagd en nu zwijgen ze weer in alle vormen van communicatie.
kortom ze hebben weinig voorraad en als je klachten heb zwijgen ze je dood.
best kinderachtig voor z'n bedrijf.

De oplossing

Gewoon op een volwassen manier in contact treden met de klagende klant en de bestelling als nog leveren.
En de klagende klant niet dood zwijgen na eerst een standaard mailtje te hebben gestuurd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airmilesshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen