Klacht Airmilesshop.nl: Besteld uit de folder niet leverbaar

Benedict

Bij het bestellen van een Lego bouwdoos welke in een speciale sinterklaas mail van de Airmileshop gestuurd was als een Miles only aanbieding heb ik binnen 2 uur na het verschijnen van de mail de lego bouw doos,
bestelling ging goed moest nog iets van 6 euro aan verzending kosten betalen nadat ik dit gedaan had kreeg ik een mail dat de bestelling ontvangen was en dat ik binnen een week de bestelling kom verwachten.
na een week kreeg ik een vage mail dat een gedeelte of de hele bestelling niet leverbaar is en dat ik alle airmiles terug gestoord krijg.
Na een mail via de contact pagina (op de mail wordt niet gereageerd) krijg ik een standaard mailtje terug dat ze zich aan de levering voorwaarde houden. Met andere woorden je hebt Pech. Nu heb ik in een mailtje weer om opheldering gevraagd en nu zwijgen ze weer in alle vormen van communicatie.
kortom ze hebben weinig voorraad en als je klachten heb zwijgen ze je dood.
best kinderachtig voor z'n bedrijf.

Gewoon op een volwassen manier in contact treden met de klagende klant en de bestelling als nog leveren.
En de klagende klant niet dood zwijgen na eerst een standaard mailtje te hebben gestuurd.

Ook een klacht indienen over Airmilesshop.nl?