Klacht Airmilesshop.nl: De Airmilesshop is niet bereikbaar waardoor in mijn gespaarde airmiles niet kan inwisselen

Wiggers5

Ik kan al 2,5 dag (zaterdag, zondag en vanochtend) NIET via de Airmiles-shop een artikel bestellen. Ook is de organisatie niet telefonisch bereikbaar: de verbinding met de Klantenservice wordt verbroken, nadat je te horen hebt gekregen dat het erg druk is. Zelfs een "Contactformulier" laden lukt niet.
De site loopt permanent vast. Ik ben er inmiddels in geslaagd om een artikel in het "winkelwagentje" te krijgen, maar als je wilt gaan "inwisselen" komt er een foutmelding. En die komt voortdurend !

Een slechte zaak als je aankondigt dat airmiles gaan vervallen en vervolgens de klanten die lang voor de miles gespaard hebben, niet de gelegenheid geeft om in te wisselen. Ik ben van mening dat Airmiles de termijn van 1 november maar een maand moeten opschuiven zodat iedereen de gelegenheid krijgt om in te wisselen.

De site bereikbaar maken of de periode van inwisselen een maand verlengen.

Ook een klacht indienen over Airmilesshop.nl?