Opgelost door Airmilesshop.nl: gekocht artikel defect en retour, maar geld wordt niet terugbetaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46327
Gebruiker
nvt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juli 2013 heb ik via Airmilesshop.nl een Philips Airfloss besteld. Deze werd snel geleverd maar na een paar maanden was het apparaat defect. Gebeld met klantenservice en hierbij werd aangegeven dat ik het apparaat kon terugsturen zodat het nagekeken/gerepareerd kon worden. Na een paar weken heb ik gebeld om naar de status van de reparatie te vragen. Men gaf mij toen aan dat het artikel niet meer te repareren was en dat er ook geen opvolger van zou komen. De ingewisselde airmiles zouden teruggestort worden en het betaalde bedrag incl. verzendkosten (€ 55,94 incl. BTW) zou overgemaakt worden op mijn rekening.
Na 3 weken heb ik maar weer gebeld want er wordt niets teruggestort.
Elke keer als ik een medewerker spreek krijg ik te horen dat
het geld binnen enkele dagen op mijn rekening wordt gestort. Maar
helaas... Ook mailen heeft geen zin. De klantservice stuurt standaard e-mails met de mededeling dat ze het doorsturen naar de betreffende afdeling.

De oplossing

Ik wil graag dat de financiële afdeling het bedrag van € 55,94 terug betaalt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Airmilesshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    nvt
    Datum
    klacht is inmiddels opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nvt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy