Opgelost door Airmilesshop.nl: Niet terugbetalen van retourkosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 474562
Gebruiker
Lieuw
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bij retour zenden door koper voldoet het bedrijf Airmilesshop niet de wettelijk verplichte retour kosten.
Op de site staat onder rubriek "herroepingsrecht" het volgende (citaat):
"De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening".

Dit is mijn klacht. Los hiervan heb ik inmiddels meer dan een week moeten wachten op de retour procedure
informatie waar ik per mail op hun site om had gevraagd,
heel slechte ervaring met deze organisatie.

Gewenste oplossing

Retourkosten vergoeden, 100x betere klantvriendlijkheid
Geboden oplossing
Airmiles is overstag gegasn mbt terugbetaling 7,25 retourkosten, eerst veel schreeuwrn, helaas helpt het soms.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Airmilesshop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Lieuw
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Lieuw
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Lieuw
    Datum
    Dus als aangeklaagde maar niet reageert wordt klacht automatisch gesloten...? Wonderlijke gang van zaken. Juist omdat er niet gerrageerd wordt handhaaf ik mijn klacht.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Airmilesshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen