Airmilesshop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Airmilesshop.nl: Niet terugbetalen van retourkosten
Details
Klacht
Bij retour zenden door koper voldoet het bedrijf Airmilesshop niet de wettelijk verplichte retour kosten.Op de site staat onder rubriek "herroepingsrecht" het volgende (citaat):
"De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening".
Dit is mijn klacht. Los hiervan heb ik inmiddels meer dan een week moeten wachten op de retour procedure
informatie waar ik per mail op hun site om had gevraagd,
heel slechte ervaring met deze organisatie.
Gewenste oplossing
Retourkosten vergoeden, 100x betere klantvriendlijkheid- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.