Klacht Airphoneshop.nl: Airphoneshop is oplichter. Geen contact mogelijk.

Sander

Defecte telefoon drie maanden geleden naar AirPhoneshop opgestuurd omdat de accu na enkele uren leeg was. Ik moest zelf de verzendkosten betalen. Ik kreeg geen status update. Afspraken werden niet nagekomen. Er werd nauwelijks gereageerd op e-mails en ik heb Airphoneshop in 3 maanden tijd GEEN enkele keer telefonisch kunnen bereiken.
Er is een valse track&trace code opgestuurd die niet was gekoppeld aan mijn Iphone 4s die al naar mij opgestuurd zou zijn.
Na 2,5 maand eindelijk een nieuwe Iphone 4s ontvangen. Echter doet de wifi van deze telefoon het niet. Ik krijg weer geen contact en er wordt niet meer gereageerd op e-mails. Ik heb meerdere malen voorgesteld om telefonisch contact om te zorgen dat wij hier samen uitkomen, maar hier wordt niet op gereageerd door AirPhoneshop.

Ik wil het aankoopbedrag terug of ik wil dat Airphone met een andere geschikte oplossing komt

Wij vinden dat Airphoneshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airphoneshop.nl?