Klacht Airwick: Airwich freshmatic spuit niet meer bij 1e navulling

Klachtnummer
# 376443
Gebruiker
Jennifer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij plaatsen eerste navulling werkt airwick niet meer. Contact opgenomen met klantenservice, moest allerlei codes van het apparaat en navulling doorgeven. Vervolgens konden ze me niet meer helpen, want ik had geen bon meer. Aangegeven dat er weinig mensen zullen zijn die kassabon van boodschappen tot 2 jaar bewaard (zo lang is officieel de garantie). Helaas geen mogelijkheden om te helpen, zelfs niet met de codes van apparaat en navulling. Ik vind dit geen service!

De oplossing

Vergoeden van het apparaat, zodat ik een nieuwe kan halen, zoals hoort binnen de garantietermijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airwick hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airwick?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen