Klacht Airwick: Airwick freshmatic reeds na 6 weken defect.

Klachtnummer
# 405161
Gebruiker
nicy71
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb de Airwick freshmatic 6 weken geleden gekocht. Al die tijd prima gedaan. De vulling is nu leeg.
Dus een navulling van Airwick erin gedaan. Doet nix meer.
Nieuwe batterijen erin gedaan, helpt nix.
Wat nu, het is toch niet te bedoeling dat hij het maar zo kort heeft gedaan?

Graag een oplossing voor mijn klacht.

De oplossing

Graag een oplossing, bijv een nieuwe freshmatic opgestuurd naar mij toe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airwick hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airwick?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen