Klacht Airwick: misleidende verpakking voor de consument

ajab

airwick

L.S., heden uw Freshmatic Max automatische Spray aangeschaft. Op de verpakking van dit product maakt u melding van STARTERKIT MET GRATIS NAVULLING. Met verbazing moet ik constateren dat er helemaal geen navulling bijzit. Ik kan u dus gewoon mede delen dat deze tekst voor de consument misleidend is. Er zit namelijk helemaal geen gratis navulling in dit pak. U levert wel een starterskit incl. een vulling en niet een kit met een gratis navulling. Taalkundig is navulling een product waarmee iets opnieuw is mee of op te vullen. Maar dat wist u ongetwijfeld al. De ingesloten spuitbus is ook al min of meer aangesloten op de batterijen na. Wanneer ik een navulling erbij koop word dit ook geleverd met een beschermdop erop en heb ik meerdere keuzes. Eerst ging ik ervan uit dat ergens op de verpakking vermeld zou staan hoe ik dan die gratis navulling kon verkrijgen, maar helemaal niets daarover.

Gaarne ontvang ik van u alsnog een GRATIS NAVULLING in overeenstemming met uw product notificatie.

Voor alle duidelijkheid wanneer iemand bijv. natte toiletdoekjes koopt in een doosje dan staat er ook niet op het doosje de tekst: met gratis navulling! wanneer er in dat doosje gewoon toiletdoekjes al inzitten.

Wij vinden dat Airwick hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airwick?