Opgelost door Airwick: Wordt na klacht nieuw product beloofd maar niet geleverd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 556981
Gebruiker
KattenSpeeltje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb in juni een klacht gemeld bij Airwick over een nog halfvolle spuitbus die niet meer spuit. En een helemaal nieuwe spuitbus bleek ook niet te spuiten. Ik kreeg mail terug hoe ik het product moest gebruiken (had het precies zo gebruikt) maar ze zouden mij om mij tegemoet te komen een nieuw product laten toekomen. Gevraagde gegevens teruggemaild. Ik wacht inmiddels meer dan 3 maanden op het beloofde nieuwe product. Op mijn mails daarover wordt niet gereageerd

Gewenste oplossing

Ik wil nu eindelijk het beloofde nieuwe product wel eens ontvangen.
Geboden oplossing
Na nogmaals een mail gestuurd te hebben vorige week een reactie ontvangen. Met excuses en de mededeling dat ik binnenkort het vervangende product zou ontvangen. Heb gisteren zelfs 3 spuitbussen luchtverfrisser ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airwick hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Airwick?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen