Klacht Ajax Official Fanchop: Kapot Keepersshirt ontvangen, geen recht op een nieuwe!

jmkardol

Na lang sparen en heel lang wachten kon mijn zoontje van zijn gespaarde geld een mooi nieuw keeperstenue bestellen. Helaas bleek deze in zijn maat steeds uitverkocht. Na weken wachten konden we hem dan eindelijk bestellen. Gisteren (25-08-2016) kwam het tenue dan eindelijk binnen!! Helaas is het ronde Ajax strijklabel niet goed bevestigd en deze kwam los van het shirt bij ons binnen. Na overleg blijkt dat Ajax wil kijken of deze te repareren is. Mocht dit niet zo zijn dan krijg je je geld terug. Ik vroeg of mijn zoon dan recht had op een nieuw shirt. Dit is helaas niet het geval. De kans dat ik weer een nieuw shirt kan kopen dat steeds is uitverkocht is klein.... Voor een pak van 100 euro mag je toch verwachten dat het goed is. Mijn klacht is dan ook dat ik het slecht vind dat mijn zoon geen recht heeft op een nieuw shirt of voorrang mag krijgen bij een nieuwe levering wanneer het shirt niet te maken is, hij heeft er immers 100 euro voor betaald!

Als het keepersshirt niet te maken is zou ik graag een nieuw shirt ontvangen