Opgelost door Ajax Official Fanshop: geen bericht over bestelling ajax-shop

angry Opgelost
oma gerda

begin mei nieuwe trainingspak besteld voor mijn kleinzoon voor zijn 8e verjaardag op 6 juni 2019. Het pak zou (met bedrukking) op 28 mei verzonden worden. Helaas, geen enkel bericht van ajax en geen trainingspak. Ik een uitgebreide mail gestuurd, dat het echt belangrijk is dat het op tijd komt. De maandag voor 6 juni gebeld, en gevraagd waar het bleef. Het was druk druk druk.....ik vertelde dat het voor een jongetje van 8 was en ik als oma niet met lege handen aan kan komen. Dat ik ook geen antwoord op mail had gekregen en ik ondertussen echt ongerust was. Het antwoord was dat ze inmiddels al 14 dagen geen mail meer lazen (!) en dus ook niet antwoorden, dat ze er niet aan kunnen doen en dat ie misschien wel op tijd zou zijn. enz enz
Geld terug kon niet want het zat in het bestelproces. Enfin, donderdag 6 juni weer gebeld. Inmiddels was ik best boos geworden eigenlijk.....Ze kon niets zeggen over wanneer het zou komen en ja, jammer dan. Ik zei en nu kan ik dus met niets naar zn verjaardag, dus ze ze ik stuur wel een pakketje op. Ik zei, dat is dan wel een dag te laat als het morgen binnen komt. Ik zei ook nog dat ik aan mn kleinzoon zou vragen of hij geen fan van Feijenoord of FC Utrecht wil worden en toen werd de telefoon er op gegooid. Ik dacht nou ja, wel een pakketje van Ajax morgen en ik ben naar de sport zaak gegaan om een bal te kopen(24,99). De volgende dag, geen post van Ajax en ook geen mail met track en trace code. Zaterdag gechat: nou het trainingspak lag klaar verzonden te worden dus ik beetje blij.....Je snapt het al: geen presentje van Ajax in de bus, en geen bericht over het trainingspak. Nu net weer gechat: eh nu het pak ligt klaar om bedrukt te worden mevrouw....en dat pakketje hebben we niet gestuurd omdat u opgehangen had!!!!!!! Ik ben zo boos, zoveel geld betaald, €110,45 !!!! En ik heb niets, moet gewoon maar afwachten, geen enkel bericht van ajax, geen enkele tegemoetkoming.. wat moet/kan ik nu nog doen????

als de gesmeerde bliksem die letters er op strijken en meteen naar het postkantoor zodat ik een week na de verjaardag van Ruben zijn cadeau kan geven!!!!!

oma gerda
    ik ben het zo zat!!!!! Krijg eindelijk reactie van Ajax met daarin de beschuldiging dat ik de telefoon er op het gegooid en dat ze me reeds eerder hadden gemaild dat er vertraging was; DIT IS GEWOON NIET WAAR!!!!!! Net weer een gechat om dat te weerleggen en tja...ik voel me met mijn bijna 61 jaar een soort crimineel!!!! O ja, het pak komt nu begin volgende week!!! Als ik geluk heb dan. Maar ik eis nu dat het er vrijdag is. Zaterdag is zijn zusje , mijn kleindochter jarig, en dan kan ik Ruben zn cadeau ook geven. Maar ik vrees het...Wat een niet-klantvriendelijk bedrijf is dit. Ik vind dat ze nu, na al die tijd geduldig wachten, ze het per expres op moeten sturen, en er minimaal een mooie nieuwe AJAX bal bij moeten doen. Denk alleen niet dat dat gaat gebeuren. Waar kan ik hogerop met mijn klacht??

oma gerda
Uiteindelijk het bestelde gekregen, welliswaar veel te laat en zonder het tot 2x toe beloofde extra'tje voor kleinzoontje! En de verzendkosten gewoon moeten betalen, terwijl dat bij andere mensen werd terug gegeven. Nog steeds een dikke onvoldoende voor de ajax shop

Ook een klacht indienen over Ajax Official Fanshop?