Klacht Ajax Official Fanshop: Ik voel me opgelicht door de Ajaxshop

Klachtnummer
# 260235
Gebruiker
Chris63
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nu bijna 2 weken geleden een shirt besteld en betaald, maar nooit iets ontvangen. Contact gezocht en mijn geld zou geretourneerd worden, maar nog steeds niet. Men reageert totaal niet(meer) op mails, whatsapp en hun eigen webformulieren. Ik moet het nu dus hogerop zoeken om mijn 82,95€ terug te krijgen. Diep triest dit!

De oplossing

Mijn geld z.s.m terug na al die valse beloftes!

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Ajax Official Fanshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen