Klacht Ajax Official Fanshop: Telefonisch bereikbaar?

MVP

Ik wilde weten of een product dat in de Online Fanshop te verkrijgen is ook in de fanshop te verkrijgen was om dit daar op te halen. Nadat ik een mail had gestuurd naar de klantenservice kreeg ik het advies om te bellen met deze informatie:

'.. contact opnemen met Ajax Fancare via telefoonnummer 0900-AFCAJAX (2322529). Ajax Fancare is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 20:00 uur..."

Ik heb op een donderdagavond voor 20.00 drie keer aan de telefoon gehangen waarvan 1x 5 minuten waar ik alleen een beltoon te horen kreeg zonder enig bericht dat er wel of geen medewerker beschikbaar was. Er was gewoon een keuzemenu en ik kon alle stappen doorlopen, maar werd niet te woord gestaan.

Vervolgens bel ik vrijdagochtend om 9.15. Dan kan je kiezen voor de fanshop in het belmenu. Ik kreeg een medewerker aan de lijn en toen ik mijn vraag stelde kreeg ik te horen dat de fanshop nog dicht was... Bijzonder klantonvriendelijk deze informatie en de belservice schiet te kort.

Telefonische bereikbaarheid aanpassen naar tijden dat er wél iemand telefonisch beschikbaar is om de klanten te woord te staan, of een bandje toevoegen dat de fanshop niet beschikbaar is om te voorkomen dat mensen 5 minuten of langer aan de lijn hangen terwijl er toch niemand gaat opnemen.

MVP
    Helemaal geen reactie gekregen van Ajax

MVP

Ook een klacht indienen over Ajax Official Fanshop?