Opgelost door Ajaxshop.nl: Bezorging niet geleverd.

angry Opgelost
S.K. Liu

Bestelling is na 3 dagen nog niet bezorgd. Hebt gevraagd om een onderzoek in te stellen. Echter krijg ik een terug koppeling 2 tot 3 weken per email wat de uitslag is van het onderzoek.

De order annuleren (voorkeur) of binnen 2 dagen bij bestelling bezorgen.
Na lang aandringen (3 weken na!) is de koop geannuleerd. Let op. Koop niks via de Ajax webshop, men hanteert hun eigen voorwaardes die niet wettelijk zijn toegestaan!

S.K. Liu
    Ajaxshop zegt dat het ongeveer 2 a 3 weken duurt voor een onderzoek. Dat is onacceptabel. Ook geeft de Ajax chat support open vragen terug naar de klant. Maw het een zooitje daar bij Ajaxshop support afdeling.
    S.K. Liu
    Nog steeds geen reactie van de Ajax shop. Het is gewoon een malafide webshop winkel.
    S.K. Liu
    Nog steeds geen antwoord gekregen.
    S.K. Liu
    Ajaxshop vertelt steeds verschillende verhalen. Men zegt dat het nu verstuurd is via DHL. Contact opgenomen met DHL express als parcel er staat geen zending op mijn adres. Maw Ajaxshop zit incomplete vervangen te vertellen om zichzelf in te dekken. Contact opgenomen de Ajaxshop men zal bij as maandag terug bellen.
    S.K. Liu
    Ajaxshop heeft uit eindelijke mij order geannuleerd en heb het geld bedag terug gestort. Na 3 weken bellen en e-mailen. Advies bestel niet bij deze winkel, men hanteert voorwaardes die niet aan de wet voldoen. Zoals het recht op annuleren nadat de zending zoek is.

Ook een klacht indienen over Ajaxshop.nl?