Klacht Ajda: Servicekosten op de kosten van de klant, terwijl het feest door de organisator is geannuleerd.

Nuriye

Kaartjes gekocht voor een feestje dat georganiseerd is door AJDA events. Het feest is door de organisator geannuleerd. Ik ontvang nu een mail waarin staat dat alleen het geld van de tickets worden teruggeboekt en niet van de servicekosten. Als enige reden geven zij aan dat de servicekosten niet voor hun is, maar van de Ticketscript.

Totaal bedrag retour ipv alleen de ticketkosten.

Wij vinden dat Ajda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Nuriye
    Mail van TicketScript:

ticketscript support- Astrid (support - ticketscript)
    4 mei 13:28 CEST

Beste Nuriye,
    U kunt in de leeswijzer (algemene voorwaarden) van de ticketshop en op het ticket zelf lezen dat wij niet verantwoordelijk zijn voor eventuele afgelastingen en dat de service- en transactiekosten niet worden vergoed.
    " ticketscript bv verleent op verzoek van de evenementenorganisatie bemiddeling bij restitutie als gevolg van afgelasting of verplaatsing.
    De service- en transactiekosten worden in geen geval gerestitueerd"
    De organisatie heeft ons gevraagd de ticketgelden terug te betalen aan de kopers. Dit exclusief de service- en transactiekosten.
    Wanneer u het niet eens bent kunt u zich wenden tot de organisatie van het evenement.
    Wij kunnen u in dit geval helaas niet verder helpen en hopen op uw begrip.
    ticketscript Helpdesk

Ook een klacht indienen over Ajda?