Klacht Ajda: Servicekosten op de kosten van de klant, terwijl het feest door de organisator is geannuleerd.

Klachtnummer
# 261056
Gebruiker
Nuriye
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kaartjes gekocht voor een feestje dat georganiseerd is door AJDA events. Het feest is door de organisator geannuleerd. Ik ontvang nu een mail waarin staat dat alleen het geld van de tickets worden teruggeboekt en niet van de servicekosten. Als enige reden geven zij aan dat de servicekosten niet voor hun is, maar van de Ticketscript.

De oplossing

Totaal bedrag retour ipv alleen de ticketkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ajda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nuriye
    Datum
    Mail van TicketScript:

    ticketscript support- Astrid (support - ticketscript)
    4 mei 13:28 CEST

    Beste Nuriye,
    U kunt in de leeswijzer (algemene voorwaarden) van de ticketshop en op het ticket zelf lezen dat wij niet verantwoordelijk zijn voor eventuele afgelastingen en dat de service- en transactiekosten niet worden vergoed.
    " ticketscript bv verleent op verzoek van de evenementenorganisatie bemiddeling bij restitutie als gevolg van afgelasting of verplaatsing.
    De service- en transactiekosten worden in geen geval gerestitueerd"
    De organisatie heeft ons gevraagd de ticketgelden terug te betalen aan de kopers. Dit exclusief de service- en transactiekosten.
    Wanneer u het niet eens bent kunt u zich wenden tot de organisatie van het evenement.
    Wij kunnen u in dit geval helaas niet verder helpen en hopen op uw begrip.
    Met vriendelijke groet,
    ticketscript Helpdesk

Ook een klacht indienen over Ajda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen