Klacht AK Culture: Bestelling bevestigd en betaald, nog niets verzonden??

Klachtnummer
# 66836
Gebruiker
S2906
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 juni heb ik via de site schoenen besteld en met creditcard betaald. Ik heb een bevestigingsmail waar in staat dat ik nog een mail krijg wanneer de schoenen verzonden zijn. Nu 8 juli nog steeds niets gezien, en de website doet het niet??? Geen idee hoe ik on contact kan komen met AK culture...

De oplossing

Zsm de schoenen verzenden, of een update omtrent de bestelling geven!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AK Culture hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AK Culture?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen