Klacht AKC loodgieters: Bij nood van een gaslek, en offerte neerleggen die extreem hoog is.

gaslekkage

Het betreft het loodgietersbedrijf AKC Rhoneweg 4 Amsterdam tel 020 6403449
Bij een gaslek is voor de analyse 120 euro in rekening gebracht. De offerte was vervolgens ruim 2100 euro. Dit bedrijf is aangesloten bij Uneto, je verwacht betrouwheid en een eerlijke/realistische offerte. Echter.

Door de hoogte van het bedrag een ander erkend bedrijf gevraagd en alles goed opgelost. kosten euro 890.

Dit verschil van euro 1300 is onacceptabel.

Een bedrag van 120 laten betalen voor een analyse die per saldo al bekend is vind ik niet kunnen.

Verder bij een leek in nood, een gaslek moet worden aangepakt , een dergelijke offerte neerleggen is mi gebruik maken van de nood.. Er is nood en je kunt op dat moment alles vragen.

Hier zou de branche organisatie UNETO regels voor moeten hebben dat bij hun aangesloten loodgieters/ondernemers bij bepaalde klussen de prijs/kwaliteit binnen een bepaalde bandbreedte moet liggen. Waardoor de klant, de leek, zeker kan zijn dat het een betrouwbare partij is met een eerlijke prijs wanneer gekozen wordt voor een ondernemer aangesloten bij UNETO

Een prijs verschil voor een en de zelfde klus zoals hierboven kan gewoon niet,

gaslekkage
    Dit bedrijf reageert nergens op, dus zo

Ook een klacht indienen over AKC loodgieters?