Klacht AKC loodgieters: onnodige schade veroorzaakt na wateroverlast melding

JW Amsterdam

Vrijdag 20 februari is AKC langsgeweest voor een wateroverlast melding van mijn beneden buurman.
- AKC heeft €250 gerekend voor 2 gaten in de muur die niet meer te repareren zijn.
- Deze twee gaten waren niet nodig aangezien het problem hier niet zat.
- Hij vertelde wel dat op basis van zijn observatie (had geen problem gevonden) het een klus van 8 uur zou worden voor circa €2000
- Alhoewel het lek niet zichtbaar was in mijn appartement, heeft AKC na aandringen niet het apartment van mijn beneden buurman geinspecteerd.
- Daarnaast heeft hij ongevraagd gebruik gemaakt van het toilet en volledig naast de WC geplast.

Vandaag, 25 februari is een andere loodgieter gekomen en bevestigd dat er geen water heeft gelekt in mijn appartment (dit was heel simpel te zien in de kruipruimte onder de badkamer vloer). Er was een klein scheurtje in de buis boven de CV ketel van mijn beneden buurman en de buis is omgelegd voor €50 totaal!

Verwacht dat een schade expert langs zal komen die een passende oplossing vindt om mijn muur, waarin onnodig gaten zijn gezaagd, weer in goede staat terug te brengen.

Daarnaast verwacht ik de €250 aan kosten die ik betaald heb, wordt terugbetaald.

AKC loodgieters
    Wij hebben diverse malen getracht in contact te treden met Dhr. J.W Noorda zonder enig resultaat.
    Uiteraard willen wij dit netjes oplossen door een passende oplossing aan te dragen voor de geleden schade.
    Ook zullen wij het bedrag restitueren aan de Heer Noorda.
    Enige puntje blijft in onze ogen wat vreemd:
    namelijk dat toilet zou zijn gebruikt waarna zou zijn gebleken dat dit volledig naast het toilet zou zijn geweest.
    Dit daar gelaten zijn wij uiteraard bereid om in een persoonlijk telefoongesprek alles volledig in orde te willen maken met Dhr. Noorda.
    Wij zijn dan ook in afwachting van een terugkoppeling hierover.
    JW Amsterdam
    Zojuist gesproken met AKC loodgieters nadat ik vanmiddag een voicemail en email had ontvangen (er was geen contact poging geweest voor vanmiddag). De belofte is hoopgevend en nu in afwachting van een goede eindoplossing.
    AKC loodgieters
    Reeds € 250 teruggestort naar klant.
    Verzekering neemt schade op .
    Dit reeds doorgegeven aan klant.
    Reeds €250 ontvangen.
    Tot op heden nog niets vernomen van de verzekering.
    Dit meerdere malen gemeld aan bedrijf, in afwachting van spoedig bericht.

Ook een klacht indienen over AKC loodgieters?