Klacht AKC loodgieters: onnodige schade veroorzaakt na wateroverlast melding
Details
De klacht
Vrijdag 20 februari is AKC langsgeweest voor een wateroverlast melding van mijn beneden buurman.- AKC heeft €250 gerekend voor 2 gaten in de muur die niet meer te repareren zijn.
- Deze twee gaten waren niet nodig aangezien het problem hier niet zat.
- Hij vertelde wel dat op basis van zijn observatie (had geen problem gevonden) het een klus van 8 uur zou worden voor circa €2000
- Alhoewel het lek niet zichtbaar was in mijn appartement, heeft AKC na aandringen niet het apartment van mijn beneden buurman geinspecteerd.
- Daarnaast heeft hij ongevraagd gebruik gemaakt van het toilet en volledig naast de WC geplast.
Vandaag, 25 februari is een andere loodgieter gekomen en bevestigd dat er geen water heeft gelekt in mijn appartment (dit was heel simpel te zien in de kruipruimte onder de badkamer vloer). Er was een klein scheurtje in de buis boven de CV ketel van mijn beneden buurman en de buis is omgelegd voor €50 totaal!
De oplossing
Verwacht dat een schade expert langs zal komen die een passende oplossing vindt om mijn muur, waarin onnodig gaten zijn gezaagd, weer in goede staat terug te brengen.Daarnaast verwacht ik de €250 aan kosten die ik betaald heb, wordt terugbetaald.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.