Opgelost door AKC loodgieters: Oplichting

Iris

AKC is nog steeds niet duidelijk over de kosten en probeert mensen echt op te lichten. Voor een onderzoek naar een lekkage (dat bestond uit een gaatje in plafond maken bij grote lekplek) moest ik € 503 afrekenen. Volgens de loodgieter een koopje ;-(

Als ik het piepkleine stukje kapotte buis wilde laten vervangen en het plafond wilde laten aanhelen was het €3000, zonder plafond was de reparatie €2500. Dat gingen we niet doen natuurlijk.

Resultaat is €503 lichter en een gat in het plafond. Laat deze mensen je huis niet in!!!!!

Het uurtarief is kennelijk per persoon en zij bepalen wel met hoeveel ze komen. Uurtarief is 74 voor eerste uur en 59 voor de uren daarna, maar wel per persoon. Kortom: dat loopt belachelijk snel op...........

Ik vraag me af of deze loodgieters hun eigen tarief zouden betalen als ze lekkage hebben!!!!!!

€150 tot €200 terug. Ik vind een onderzoek niet meer dan €300 a €350 waard.

AKC loodgieters
    Reactie op klacht:
    Geachte mevr. van der Horst,Allereerst betreuren wij het feit dat dit is voorgevallen.
    Wij herkenen ons in zijn geheel niet in deze gang van zaken.
    Onze policy is namelijk dat er vooraf een duidelijke prijsafspraak wordt gemaakt met betrekking tot de uit te voeren werkzaamheden.
    Indien u hierover twijfels heeft kunt u ten allertijden contact opnemen met ons kantoor waarna er overleg plaats vindt.
    Indien dit ten onrechte een te hoog bedrag zou zijn zullen wij hierover restitutie verlenen.
    Wat ons echter nogal verwondert is dat er door u in zijn geheel geen enkel telefoontje naar kantoor of iets dergelijks is geweest daar de monteur niet 1 maar 2 keer op uw adres is geweest.
    U had bij twijfel toch direct contact op kunnen nemen met ons hoofdkantoor.
    Daar dit niet 1 x is gebeurt kunnen wij van hieruit dan ook alleen via deze weg reageren.
    U geeft aan dat u een restitutie van € 200,00 op zijn plaats zou vinden.
    Wij zijn dan ook bereid dit aan u retour te storten.
    AKC-Loodgieters.
    Iris
    Dank voor deze reactie. Het is geen moment in me opgekomen dat de mensen die bij mij thuis kwamen het beleid van jullie bedrijf onjuist uitgedragen hebben. Ik zal per mail of telefoon gegevens toesturen voor verdere afhandeling.
    met groeten
    AKC loodgieters
    Inmiddels hebben wij als bedrijf de klant gecompenseerd dit doen we ook als de klant direct met het kantoor contact opneemt.WIJ BETREUREN HET FEIT DAT DE CONSUMENTENBOND KLACHTEN OP INTERNET PUBLICEERT ZONDER DAT ER CONTACT IS GEWEEST MET HET BEDRIJF !!!!
    Iris
    De klacht is naar tevredenheid afgehandeld. Bedrijf geeft aan het te betreuren dat e.e.a meteen op de site van de consumentenbond heeft gestaan. Ik niet. Ik denk dat dit heeft bijgedragen aan een snelle en adequate afhandeling. Met dank daarvoor aan beide partijen.
    Iris
    De klacht is op correcte wijze afgehandeld. Met dank aan beide partijen, nogmaals.

Iris

Ook een klacht indienen over AKC loodgieters?