Opgelost door AKC loodgieters: Probleem niet opgelost, geen reactie bij klagen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 70136
Gebruiker
FL
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onze keukenafvoer was verstopt. AKC heeft verschillende dingen geprobeerd, maar dit heeft niets geholpen. Er zou een verzakking in onze kruipruimte hebben plaatsgevonden waardoor de afvoer gebroken was, die dus vervangen zou moeten worden. Daar zou men nog op terugkomen. Er moest wel meteen €75 worden afgerekend voor "controle". Later hoorden we van een andere loodgieter die onze verhuurder intussen had ingeschakeld, dat de door AKC verrichte werkzaamheden op zijn best zinloos en mogelijk zelfs contraproductief waren: zwavelzuur door de gootsteen gooien kan een verstopping verder doen samensmelten, en met een waterstofzuiger bereik je alleen iets als de leiding niet meer volledig geblokkeerd is - wat hij wel nog was. Bovendien wist deze laatste loodgieter binnen anderhalf uur het probleem volledig op te lossen - niks gebroken leidingen dus.

Wij hebben AKC op 10 juli gevraagd de betaalde €75 terug te storten. Tot op heden hebben wij geen antwoord gehad.

De oplossing

Terugstorting van het betaalde bedrag.

2 reacties

  1. Auteur
    AKC loodgieters
    Datum
    ivm afwezigheid door vakantie hebben wij niet kunnen reageren op deze klacht wij betreuren het feit dat u niet tevreden bent over de werkzaamheden.
    Wij storten het bedrag terug.
  2. Auteur
    FL
    Datum
    snelle reactie, het geld is direct teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
FL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over AKC loodgieters?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen