Klacht AKC loodgieters: Slechte klantenservice en luie loodgieters

albert

Ik heb AKC loodgieters ingeschakeld om een simpel keukenmengkraan te vervangen. Hiervoor bleef mijn vrouw thuis om de loodgieters te ontvangen, omdat er naar mijn mening weinig fout kon gaan. Echter gingen er een hele rits van dingen verkeerd:
Om te beginnen waren de loodgieters een half uur te laat, maar goed de heren hadden tenminste een uur van te voren gebeld hierover. Wat mij het meest stoort was dat na afloop van de klus ik te horen kreeg van mijn vrouw dat:
1. De kraan koud water gaf waar warm water is aangegeven en omgekeerd.
2. De heren hadden de oude kraan, de andere vervangen onderdelen en ook het doos met erin de garantiebon van de kraan meegenomen zonder wat te zeggen.
Met zichtbare ongenoegen en verwijt dat mijn vrouw hun tijd aan het verspillen was, kwamen de heren na twee uren weer terug om onze oude spullen terug te gegeven en de slangen voor de warm water en koud water te verwissellen.

Nadat ze de slangen hadden verwisselt, zien ze pas dat ze ook de handgreep verkeerd hadden geplaatst. Deze hadden ze eigenlijk aan de rechter zijkant van de hals moeten plaatsen in plaats in het midden. Desondanks drongen ze bij mijn vrouw aan dat de handgreep zo “praktischer” is en gingen ze vandoor zonder enige excuus aan te bieden.
Mijn vrouw vond dit gedrag erg vreemd omdat deze heren a) de kraan zonder checken verkeerd hadden gezet en b) zonder te vragen oude spullen meenam. Ze belde dus weer de kantoor op om een klacht in te dienen. In plaats van excuses kreeg ze van de mevrouw aan de telefoon een onbeleefd discussie dat dit heel normaal is !? Mijn vrouw zei dat het beslist niet normaal is dat mensen dingen uit je huis meenam (al is het een oude kraan) zonder te vragen, hing de mevrouw van AKC zomaar de telefoon op !

Ik eis een opheldering van de leidinggevende en een excuus over de gedrag van deze mevrouwen en de mannen.

AKC loodgieters
    Als directeur van akc loodgieters herken ik onze welwillende servicemonteurs helemaal niet in dit verhaal.
    In amsterdam en omstreken hebben wij inmiddels duizenden klanten naar tevredenheid geholpen.Ik zelf heb uw vrouw te woord gestaan dit ging in het engels waar ik normaal geen problemen ondervind met mijn engels was u vrouw moeilijk te begrijpen.
    Naar ongeveer 10 min praten kon ik ontcijferen dat zij de oude kraan wilde terug hebben . Ik heb haar geprobeerd uit te leggen dat het onze service is om de werkplek schoon achter te laten dus nemen wij de oude kraan mee en zorgen dat deze wordt aangeboden bij de afvalverwerking.
    Nadat u als enige klant ( dit gebeurd nooit) een oude kraan terug eiste heb ik mijn monteurs gelijk daarheen gestuurd.Als er in de communicatie tussen verschillende talen problemen zijn ontstaan is dit een vervelende zaak en bied ik mijn excuses aan om het feit dat niet alle service monteurs de verschillende talen spreken die in amsterdam gesproken worden.Mocht u de kraan op een andere manier geïnstalleerd willen hebben dan doe we dit. ( ik moet u er op wijze dat deze nu volgens de voorschriften aangesloten zit.
    Wij staan bekend om onze service en gaan ook dit probleem niet uit de weg.Henk Wijnberg
    albert
    Hi, I’m the wife who called.
    How strange that the woman who I spoke to is now called "Henk"…
    Clean up is ok, taking away the original tap is NOT ok. At least ASK. Do you know much I bought it, do I still need it or give it away? You speak perfect English. So please don’t exaggerate, it didn’t take you 10 minutes to realize what “I want my tap back” means.
    You lost your temper and hang off after 2 minutes.
    albert
    Of course I understand why you hang off. Since I already paid 95 euro, so why waste more time, right? Or do you want to check time record on my telephone bill?
    I can bear having the handle in middle underneath the opening of the tap so my arm gets wet every time I open it. But no need come back for that, all I want is a simple apology. Not a marketing talk how good your service should be. But if that is too much, then I wish good luck explaining here how good your service is.
    AKC loodgieters
    Uit onze telefoon gegevens blijkt dat er maar liefs 10 keer gebeld is om te overleggen.Als het om een excuses gaat over het communicatie probleem heb ik deze al gegeven als ik nog meer kan doen om een tevreden klant te houden dan hoor ik dat graag!!

Ook een klacht indienen over AKC loodgieters?