Klacht AKC loodgieters: Vervanging keukenkraan
Details
De klacht
Een afspraak gemaakt om 09:00 op maandag om een kraan te laten vervangen. De kraan was vrijdag besteld en maandag nog niet aanwezig. Pas aan het eind van de middag kwam de loodgieter nadat ik zelf gebeld had met de leverancier van de kraan. AKC liet mij lang in onzekerheid waardoor ik een hele dag kwijt was. Later werd mij verteld dat AKC hier niks aan kon doen omdat het probleem bij de leverancier lag, ik denk dat je dan gewoon meer speling moet hebben tussen bestelling en pkaatsing.Van tevoren een bedrag van 150-160e afgesproken (incl. Kraan), dit werd later 175 door extra koppelingen. Een afspraak die 20min. duurde, ik moest daarop nog even naar de pinautomaat omdat ik net tekort had. Had dan die extra kosten laten zitten vanwege het oponthoud... Niet erg coulant. Voor de afspraak werd ik zeer adequaat behandeld, maar na de klacht liet een reactie lang op zich wachten. De kraan lekte gelukkig niet.
De oplossing
De 15 euro is discutabel, maar het was gepast geweest als deze achterwege werd gelaten. Daarnaast was een excuses op zijn plaats geweest, voor het vervolg verwacht ik een gelijke behandeling voor en na opdracht.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.