Klacht Aktiesport : Internet bestelling

Klachtnummer
# 170773
Gebruiker
Hoyin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT In de winkel van Aktiesport Etten- Leur zag ik een paar leuke schoenen. Helaas niet in mijn maat voorradig. Geen probleem volgens het winkelpersoneel, die kunnen we via internet bestellen. Aldus gedaan en vooruit betaald in de winkel. Regelmatig krijg ik een automatische email met daarin dat de bestelling is doorgekomen en dat bestelling binnen 1 tot 4 dagen af te leveren op het door mij opgegeven adres. Tussendoor kreeg ik ook een email de schoenen niet meer leverbaar zijn, gelijk daarna weer dat de bestelling is door gekomen ect. Erg verwarrend! . Inmiddels twee weken verder een naar klantenservice gemaild, maar mijn schoenen heb ik nog steeds niet ontvangen.

De oplossing

Optie 1: Ik wil graag mijn schoenen!
Of
Optie 2: Als de schoenen niet geleverd kan worden, wil ik mijn geld terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen