Klacht Aktiesport : Aktiesport heeft fout bij betalingssysteem, geld weg, maar geen bestelling geleverd gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 267963
Gebruiker
Ilona07
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 19 juni heb ik een bestelling gedaan via de webshop van Aktiesport. Zij hadden die dag een aktie met 20% extra korting. Aangezien de winkel in Veldhoven weg is was dat het handigste. Ik heb betaald met Paypal en die betaling is afgeschreven van mijn rekening, maar de bestelling is niet doorgekomen bij Aktiesport. Ik heb met beide bedrijven contact gezocht en van Paypal kreeg ik door dat er een fout is bij het Paypalaccount van Aktiesport waardoor de betaling nog niet geaccepteerd is. Terugboeken kan ik niet omdat het nog niet geaccepteerd is. Ik probeer al een maand contact te zoeken met Aktiesport via Facebook, Facebook Messenger, Mail en Telefonisch. Ik zou teruggebeld worden en dat gebeurde ook niet. Via de Messenger wordt sporadisch gereageerd, maar er gebeurd niets. Ook een klacht ingediend via Klacht.nl, ook geen reactie. Ik weet niet meer wat ik moet doen om mijn geld (bijna €22) terug te krijgen. Aktiesport denkt volgens mij gewoon: ach we hebben het geld dus we doen niks.

De oplossing

Mijn geld terug of levering van bestelde producten Z.S.M!! En ik wil weten waarom ze nergens op reageren. En dan geen smoes dat ze het vergeten zijn. Dat is niet waar als je via zoveel wegen contact zoekt

1 reactie

  1. Auteur
    Ilona07
    Datum
    Af en toe reageren ze via Facebook Messenger maar er gebeurd niks. Als ik klaag dat er niks gebeurd sturen ze weer iets, maar zonder resultaat gewoon om me stil te houden. Ik heb inmiddels juridisch advies ingewonnen want dit is belachelijk. Ben er al vanaf 19 juni mee bezig. Mensen KOOP HIER NOOIT!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ilona07
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aktiesport reageert alleen als je stuurt dat je bezig bent dit juridisch uit te zoeken. Ze zeggen dat ze niets kunnen vinden en als toppunt vragen ze dan; kun je geen geschil openen bij Paypal? Ahum.... Dus AKTIESPORT maakt een fout, weet het niet te vinden, reageert niet en dan is het ineens de schuld van Paypal?? Wat een belachelijk slecht bedrijf. Klantvriendelijkheid van -1000. Na jaren hier veel geld naartoe gebracht te hebben is dat nu voorbij, ik koop hier NOOIT meer iets. Schandalig!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen