Opgelost door Aktiesport : bestelling niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 179221
Gebruiker
BiGdUmBfAcE
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 21 juli 2016, twee t-shirts en twee shorts besteld bij Aktiesport. Ik heb na ruim een week nog steeds niet ontvangen. Heb meerdere malen gemaild en gebeld. Geen reactie! Mijn advies: bestel nooit weer bij Aktiesport.

De oplossing

Zou graag het liefst m'n geld terug willen hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    Aktiesport
    Datum
    Beste F. Jepma,

    Helaas is jouw order bij ons in het systeem vastgelopen, waardoor we jouw bestelling niet hebben kunnen leveren. Excuses voor het ontstane ongemak. Omdat wij de order niet kunnen activeren, kunnen wij niets anders dan het aankoopbedrag terugstorten op jouw rekeningnummer. Je zult dit bedrag z.s.m. ontvangen.

    Kunnen wij nog iets voor jou betekenen?

    Met vriendelijke groet,

    Aktiesport klantenservice

  2. Auteur
    BiGdUmBfAcE
    Datum
    Héél jammer dat de klantenservice op geen enkele wijze te bereiken is. Hierdoor zijn meer klanten de dupe van geworden, heb ik vernomen. Ik hoop maar dat ze dit zo snel mogelijk oplossen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BiGdUmBfAcE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen