Klacht Aktiesport : Geen communicatie over- en passend alternatief voor niet geleverd artikel.

Saar80

Voor pakjesavond had ik een drietal artikelen bij Aktiesport besteld. Het moest gezien de leveringstijd (3-5 werkdagen) op de website net lukken. Een week na mijn bestelling kreeg ik het eerste artikel pas binnen. Ik mailde naar Aktiesport, maar ik kreeg geen reactie. Na 2 weken kwam het tweede artikel binnen. Een paar dagen geleden mailde ik hen nogmaals hoe het zat mijn het derde artikel dat nog steeds niet binnen was. Ik kreeg weer geen reactie. Zojuist heb ik hen gebeld. De mevrouw aan de telefoon legde uit dat ze een ander systeem hebben en dat e.e.a. daardoor vertraagd was. Toen ze mijn bestelling ging bekijken deelde ze mee dat het shirt helaas niet meer leverbaar was. Ik krijg nu binnen 48 uur mijn geld terug. Het vervelende vind ik dat er in 3 weken tijd geen contact met mij is opgenomen en dat ik me zelfs afvraag of ik de 40 euro die ik voor het shirt betaalde wel terug zou hebben gekregen als ik er zelf niet achteraan was gegaan. Behalve een excuus aan de telefoon, kon er geen alternatief geboden worden. Dat er een keer niet gereageerd wordt, dat kan nog gebeuren, maar 2X niet reageren en een artikel ook nog eens helemaal niet kunnen leveren en hier geen alternatief voor bieden vind ik waardeloos.

Aktiesport, fouten maken mag, maar kom dan met een passende alternatieve oplossing!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?