Klacht Aktiesport : Geld terugstorten is kennelijk te veel moeite

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441340
Gebruiker
Dijk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Begin april een bestelling geplaatst. Er ging iets mis met afleveren dus ik kreeg de keus, of nogmaals laten bezorgen of mijn geld terug. Ik koos voor het laatste maar zit nu al weken op mijn geld te wachten. Telefonisch is men niet bereikbaar, op mail wordt niet meer gereageerd. Men verschuilt zich achter drukte rondom het Corona virus. Hier klopt niets van!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugstorten op mijn rekening.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Dijk
    Datum
    Nog geen reactie via klachtenkompas en ook nog altijd geen geld terug.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen