Klacht Aktiesport : Internetbestellingen

Liza

Gisteravond heb ik een internetbestelling gedaan bij Aktiesport (toen wist ik nog niet dat het bedrijf betalingsproblemen had). Vanmorgen hoorde ik dit op het nieuws (als ik dit van te voren had geweten had ik geen bestelling meer geplaatst via internet natuurlijk). Ik vond het al opmerkelijk dat ik geen bevestiging had gehad van mijn bestelling. Meteen contact opgenomen met Aktiesport en nu blijkt dat het afwachten is of deze bestellingen nog worden geleverd (wel al betaald!!!). Ik heb gevraagd of ik mijn bestelling niet in een winkel kan afhalen, aangezien die wel nog gewoon open zijn. Dit was helaas niet mogelijk (wat ik niet begrijp?). Annulering was ook niet mogelijk aangezien ze op dit moment geen terugbetalingen mogen doen. Het opmerkelijkste van dit alles, vind ik, dat de webwinkel nog steeds open is en je dus nog steeds bestellingen kunt plaatsen zonder dat je hiervoor gewaarschuwd wordt. Er staat zelf bij dat de bestellingen binnen 1 tot 2 dagen worden geleverd.

Het onmogelijk maken om nieuwe internetbestellingen te plaatsen tot er meer duidelijkheid is over of deze producten ook geleverd kunnen worden. Of in ieder geval mensen hiervoor waarschuwen op de site. Ik snap dat wanneer het bedrijf failliet gaat ik kan fluiten naar mijn centen of product. Maar aangezien de winkels nog gewoon open zijn begrijp en dezelfde producten verkopen als op de webshop, begrijp ik niet waarom ik het product niet kan ophalen in de winkel. Hier heb ik toch recht op?!

Aktiesport
    Allereerst, nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.
    Helaas hebben we de bestelde thermoset niet kunnen uitleveren. Het bedrag is inmiddels teruggestort op de rekening van de klant. Hier hebben we mevrouw op 1 maart jl. een bevestiging per e-mail van gestuurd.

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?