Klacht Aktiesport : Raar te woord gestaan door de klantenservice terwijl hun in gebreken blijven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 267775
Gebruiker
1987Juna9
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat word je hier slecht geholpen bij de klantenservice! Bestel hier nooit meer! 2 shirts besteld waarvan er maar 1 binnen was gekomen en nog het verkeerde shirt ook! Na 3 keer in de winkel te zijn geweest aan het buikslotermeerplein (waar de jongens mij wel goed hebben geholpen zoals Fabian) en te hebben gebeld met de klantenservice ben ik er helemaal klaar mee. Heb zelfs de 'baas' aan de telefoon gekregen die het wil afwimpelen met ja wij hebben het druk. Ik heb geen mail ontvangen dat het 1e shirt geleverd was en ook geen mail gekregen dat het andere shirt later geleverd word. Dat vind de aktiesport dus blijkbaar heel normaal! Je moet maar gewoon wachten want ze hebben het druk! En als je aangeeft waarom mailen jullie dan niet even.. Of bellen jullie dan niet even terug als dat word beloofd.. Hebben ze geen antwoord op...ja alleen wij hebben het druk en u belt toch zelf. Ja ik bel omdat jullie dat niet doen! Jullie blijven in gebreken. En je moet het zelf maar oplossen! Een hele slechte zaak! Van klant is koning hebben ze daar iig niet gehoord! Bestel er iig nooit meer en met mij nog veel meer mensen. Gelukkig zijn de jongens in de winkel aan het buikslotermeerplein wel vriendelijk en wel bereid naar een oplossing te zoeken �.

De oplossing

Het geld zo snel mogelijk terug storten want het shirt hoef ik niet meer. Een excuus zou op zijn plaats zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    1987Juna9
    Datum
    Nog geen reactie van aktiesport en daar wacht ik wel op! Geld gelukkig wel al terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
1987Juna9
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb niks van aktiesport vernomen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen