Opgelost door Aktiesport : Ruilen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116308
Gebruiker
Rob Rijnders
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vaderdag, krijg van mijn 3 dochters kleding (was er wel aan toe).
Maar helaas, past niet. Ga naar Aktiesport in Breda. Ik wil graag dezelfde artikelen maar dan XL. Niet op voorraad. Maar kan wel opnieuw bestellen, dan moet ik op een vertikaal opgesteld gigantisch touchscreen op een muur midden in de winkel het email adres van mijn dochter en het wachtwoord invoeren. Dochter appen wat het wachtwoord is (gelukkig antwoordt ze). Ik tik het email adres en wachtwoord in (iedereen kan meekijken) maar als ik één letter in tik op het digitale toetsenbord verschijnen er 2 sterretjes, en als ik 2 letters intik slaat ie er één over. Het lukt maar niet. Dan maar mijn eigen email adres en wachtwoord (wordt het wel naar mijn dochter verzonden) maar lukt om dezelfde oorzaak ook niet. Dan maar vervangende artikelen zoeken in de winkel. Nauwelijks iets in XL maat te vinden (M, L en XXL).
Onverrichterzake naar huis terug gefietst. Succes bij Aktiesport.

De oplossing

Klant is koning. Als ik met de artikelen, de factuur en de retourbon in de winkel kom wil ik GEHOLPEN worden!

2 reacties

  1. Auteur
    Aktiesport
    Datum
    Vandaag is er telefonisch contact met de klant opgenomen. Excuses en passende oplossing zijn aangeboden.
  2. Auteur
    Rob Rijnders
    Datum
    Aktiesport heeft aangeboden de portokosten terug te storten die ik moest maken omdat de winkel me niet wilde helpen, bovendien zullen ze de laatste zending voor me in de gaten houden. Dat vind ik een passende oplossing. Daarnaast zal het winkelpersoneel wel geïnstrueerd worden dat je klanten met alle papieren bij zich niet terug naar huis kunt sturen met spullen die ze komen ruilen.
    Mijn vertrouwen in Aktiesport is hersteld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob Rijnders
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen