Opgelost door Aktiesport : Schoenen worden niet teruggenomen omdat er op gelopen zou zijn

Otto

Vrijdag schoenen gekocht. Was erg druk in de winkel. Schoenen aangetrokken, paar rondjes op gelopen, zaten goed, dus (te) snel meegenomen.
Bij thuiskomst in doos laten zien en toen twijfelde mijn vrouw of ze niet van kunststof waren. Gezocht naar stikkertje en inderdaad: kunststof. Zijn voor de zomervakantie bedoeld, dus niet handig ivm zwetende voeten. Ze niet meer aangedaan, maar meteen weggezet om te ruilen.
Vandaag meteen mee teruggegaan. Maar de dame achter de balie wil ze niet terugnemen want ik heb ze al gebruikt volgens haar. Het zijn spierwitte schoenen met spierwitte zolen. Inderdaad zit er een zweem van zwart onder op de zool, maar in de winkel liggen aluminium profielplaten!!! Twee stappen in de winkel met spierwitte zool en dat zit er al op. Toen kwam ze met argument dat ze wel van leer zijn. Stickertje laat duidelijk zien van niet. Maar ze wijkt niet. Er zou slijtage zijn. Echt onzin met zulke witte zolen. Een stap buiten en ze zouden veel viezer zijn.

Graag de schoenen terugnemen, en geld teruggeven.

Otto
    NB. het betreft het filiaal in Amsterdam Zuidoost.
    Otto
    Vandaag gebeld door Aktiesport. Zeer correcte reactie. De mijnheer zou regelen dat ik ze kon ruilen.
    Ik wacht het af.
    Aktiesport
    Aktiesport heeft gisteren telefonisch contact opgenomen met deze klant. Een passende oplossing is aangeboden welke is aanvaard. Aktiesport en klant beschouwen de situatie als afgehandeld. Klantenservice Aktiesport
    Otto
    Door regiomanager gebeld. Hij heeft contact opgenomen met winkel en klantenservice.
    Alles is zeer correct door hem en (andere) verkoper in de winkel afgehandeld.

Otto

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?