Klacht Aktiesport : Slecht, ben zeer ontevreden

Klachtnummer
# 443357
Gebruiker
ZoutePaard#280
Datum
0 reacties

Details

De klacht

-5-2020 heb ik 7 pumaballen via het internet besteld, woensdag 6-5 kreeg ik 2 verschillende mails dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden. De volgende dag (7-5) kwam ik om 17.15 thuis, niks...ook geen briefje van ga bij die of die langs... Bij het openen van mijn mail zat er een berichtje bij dat de bestelling bij de buren was afgegeven, het ging om 1 ( voor3/4 opgepompte) bal in een doos. 15 minuten later stond er een bezorger voor mijn deur met een zak van aktiesport met wederom 1 (voor 3/4 opgepompte )bal, tot nu toe geen bericht waar de ander 5 ballen zijn en waar neer deze komen.
Ik ben bovendien zeer teleurgesteld dat ik de 2 ballen 3/4 opgepompt heb gekregen, ik stuur deze namelijk door naar Afrika waar ik een voetbal academy voor meisjes sponsort, en e 3/4 opgepompte bal brengt hogere verzendkosten met zich mee die ik liever gebruik voor sponsoring, zo wie zo vreemd dat de ballen opgepompt worden geleverd dit heb ik nog nooit meegemaakt...helpdesk is niet bereikbaar en op mail word ook niet gereageerd. Wat ook vreemd is dat 1 bal vanuit de webshop Purmerend komt en de andere webshop Dordrecht...

De oplossing

Zeer snel die andere 5 ballen (leeg) opsturen, anders het geld terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen