Opgelost door Aktiesport : terugbetaling retour gestuurde artikelen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 127286
Gebruiker
Belindagonzalez
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ben nu al 14 dagen aan het wachten op mijn geld. heb meerdere mails ingevuld met mijn bankrekeningnr en heb mijn bankrekeningnr ook meerdere malen telefonisch doorgegeven. Consument wordt geacht direct te betalen en aktiesport doet alleen maar rente trekken en tijd rekken.

De oplossing

ik wil mijn geld!

1 reactie

  1. Auteur
    Aktiesport
    Datum
    Beste Belinda,

    We hebben sinds het plaatsen van je klacht een aantal keer telefonisch contact met je opgenomen, maar krijgen helaas geen gehoor.
    Ook hebben we je een e-mail gestuurd om in contact met je te komen.

    Volgens onze gegevens is het bedrag op 10-9-2015 teruggestort op je bankrekening.

    Mocht je nog vragen hebben, kan je dan reageren op onze e-mail?

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Aktiesport

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Belindagonzalez
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?