Klacht Aktiesport : Verkeerde prijs

Claire

Vandaag ben ik bij Aktiesport in Heerlen geweest. Heel veel schoenen waren afgeprijsd. Voor mijn dochtertje zag ik hele leuke nike schoentjes staan. Er kwam een vriendelijke verkoper op ons af en heb hem gevraagd of ze nog de maat van mijn dochtertje hadden. Het gaat om nike air max schoentjes die geprijsd waren voor 19.95 met nog een kaartje erbij van 25% korting. Ze stonden zo maar liefst 2x in het rek geprijsd. De verkoper had kwam met de schoenen aan en heb ze samen met hem gepast. Ze stonden echt super leuk en mijn dochtertje was er heel blij mee! We wilden ze dus heel graag kopen. Bij de kassa aangekomen kwam er een andere verkoopster bij. Bij het scannen bleek dat de schoenen 34.95 kosten. Hier waren wij her dus niet mee eens (de verkoper ook niet), maar de verkoopster weigerde om de schoenen voor 19.95 mee te geven. Resultaat: een teleurgestelde dochter. Naar mijn mening en die van de verkoper hadden wij de schoenen gewoon voor de aangegeven prijs van 19.95 moeten krijgen.

We willen heel graag de schoenen voor de aangegeven prijs van 19.95 -25% korting aanschaffen. Het is niet onze fout en de prijs stond zelfs 2x in de winkel zo aangegeven. De verkoopster gaf de schuld aan een andere verkoopster, maar omdat het al 14.00 uur ''s middags was (en de winkel dus al een aantal uur open was), had de verkoopster al lang kunnen opmerken dat er maar liefst 2 dezelfde artikelen verkeerd geprijsd waren. Alleen al voor de teleurstelling van mijn dochtertje zou ik het wel zo netjes vinden als we de schoenen dus toch voor de prijs van 19.95 -25% korting (dus voor 14.95) mogen kopen.

Ook een klacht indienen over Aktiesport ?