Klacht Aktiewonen.nl: een passende oplossing. Vervangende stoelen met goed zitcomfort

jcmboot

Waardeloos bedrijf en service
Waardeloos bedrijf. Verkoopt echt enkel kwalitatief slechte producten. Daarnaast is de service ook slecht. In maart een tafel met 4 stoelen gekocht. Na een paar weken begon het stiksel van de zitting al los te gaan. Vervolgens na 2 maanden verdween heel het zitcomfort van de stoelen waardoor het nu lijkt alsof je op een plank zit.

Beide zaken keurig gemeld via een e-mail met foto's. Nu al 3 x gebeld omdat er geen reactie komt. Telkens wordt beloofd dat het opgepakt wordt en men met een passende oplossing gaat komen. Tot op heden nog 0,0 reactie vernomen. Wees gewaarschuwd, koop niets bij deze waardeloze winkel.

1. reageren op de klacht
2.een passende oplossing aanbieden
3.niet de zittingen vervangen, want dan is het probleem na 2 maanden weer hetzelfde.

Wij vinden dat Aktiewonen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aktiewonen.nl?