Klacht AkzoNobel Decorative Coatings: Afspraak niet nakomen

Klachtnummer
# 533607
Gebruiker
A.W.J. Schalkx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15 april heb ik gesproken met dhr. Dirk v.d. Meer over mijn klacht. Afsluitend heeft hij toegezegd dat ik bij Praxis in Oisterwijk kon melden om een blik Ceta bever tuinmeubel beits (met natuurlijk effect) in ontvangst te nemen.
Zonder verdere randvoorwaarden.
Dat u populair bent en bekend in Oisterwijk is niet waar. Niemand kent u op dit filiaal. Toen de baas van de verfafdeling mij belde bleken er dus wel randvoorwaarden te zijn.

Zo zou ik niet met mijn klanten omgaan. Iets beloven en vervolgens niet nakomen is niet wat ik van de klantenservice verwacht.
Al met al heb ik 26 km gefietst voor een blik beits, wat ik niet heb gekregen.
Bedankt Dirk en een goed weekend.


De oplossing

Goed geregeld wordt. Voor het vervullen van de randvoorwaarden heeft praxis Oisterwijk al contact opgenomen. Zit in overleg met de filiaal manager.
Ik hoor van hem !!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AkzoNobel Decorative Coatings?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen