Klacht AkzoNobel Decorative Coatings: Slecht verf ,hecht niet goed

Klachtnummer
# 498052
Gebruiker
Sameh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verf dekt niet goed
Deur na goed voorbehandelen en 3 keer geverft, bij de eerste vlek de verf was weg ,en bij een een andere plek stond zelfs een soort korsjes.
U kunt zeggen wat u wilt Maar een pro schilder zegt wel dat de verf niet goed was en dat ik de stappen die ik had genomen juist zijn .
Te veel geld uitgegeven aan de verfen aan de schilder en moest dood gedwongen nog stoppen
Ik wil mijn geld terug of een andere verf met garantie krijgen ,of een expert van flexa bij mij langs komt om dat met eigen ogen te zien en bij passende oplossing vinden .
Geld,tijd en energie verloren door julli slechte gemengd verf

De oplossing

Mijn geld terug of een andere beterverf

1 reactie

  1. Auteur
    AkzoNobel Decorative Coatings
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag mevrouw Marouani,

    Dank voor het feit dat u ook hier uw klacht gemeld heeft.

    Inmiddels hebben wij al gereageerd op uw melding via de site klacht.nl Wij hebben u inmiddels een passende verklaring en vanuit coulance een oplossing aangeboden.

    Met vriendelijke groet,

    Dirk van der Meer

    Technisch adviseur en opleider
    AkzoNobel Decorative Coatings BV

Ook een klacht indienen over AkzoNobel Decorative Coatings?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen